Wycieczki... spotkania...

„Kot w butach” w Teatrze Polskim

3 grudnia klasy I-III gościły w Teatrze Polskim W Bielsku-Białej. Na deskach teatru wystawiano bajkę pt.”Kot w butach”. I choć wszyscy znamy perypetie biednego młynarczyka i jego pomysłowego kota, to oglądaliśmy spektakl z wielkim zainteresowaniem. Przedstawienie pełne było zaskakujących zwrotów akcji, barwnych kostiumów oraz muzyki i tańca. Ogromne wrażenie zrobił również na nas przepiękny gmach Teatru Polskiego. Byliśmy tu po raz pierwszy, ale jesteśmy pewni, że nie ostatni.

Renata Czech

Wycieczka klasy IVa 18.09.2018

Było cudownie! Planowaliśmy zwyczajne ognisko, a przeżyliśmy niesamowite przygody.

Po pierwsze – trafiła nam się wspaniała pogoda.

Po drugie – dzięki naszym rodzicom zwiedziliśmy dwa forty: Wędrowiec i Waligóra. Niektórzy uczniowie byli w nich po raz pierwszy i zrobiło to na nich niesamowite wrażenie. Mogliśmy też wejść do śmigłowca, stojącego przed fortem Wędrowiec, co ogromnie spodobało się chłopakom.

Przy forcie Waligóra czekał na nas pan Tomiczek – dziadek naszego kolegi Michała i opowiedział o czasach wojny. To była piękna lekcja historii, za co mu ogromnie jesteśmy wdzięczni.

Po trzecie – rozpaliliśmy ognisko pod wiatą na Cesarskim Trakcie. Smażyliśmy kiełbaski i pianki, a przyglądali nam się licealiści, którzy również postanowili skorzystać z uroków jesieni.

Jednak największą atrakcją dla wszystkich wycieczkowiczów były harce w lesie. Budowaliśmy szałasy, gromadziliśmy amunicję i walczyliśmy do utraty tchu. Nikomu nie chciało się wracać do domu. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Ledwo żywi doczołgaliśmy się pod szkołę i padliśmy na trawę

z uśmiechami na twarzach.

PS. Tylko panie opiekunki musiały zażyć lekarstwo na ból głowy, którego dostały z nadmiaru emocji:)

KLASA 3B :)

16 października to, dla uczniów klasy 3b, był wyjątkowy dzień, bo oprócz nauki uczniowie wraz z opiekunami udali się na Halę Boraczą. Dużo słońca, świeżego powietrza i pyszne kiełbaski z ogniska, ale nade wszystko mnóstwo wesołej zabawy. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji :)

Kamila Pawlus

IV b na ognisku!

27 września klasa IVb wybrała się na ognisko klasowe w stronę Platformy Widokowej w Węgierskiej Górce.

Naszą pieszą wyprawę rozpoczęliśmy od zwiedzenia lasu łęgowego na granicy Ciśca i Węgierskiej Górki, w którym podziwialiśmy piękną przyrodę, tamę zrobioną przez bobry i wiewiórki zbierające zapasy na zimę.

Kolejnym przystankiem był Punkt Widokowy, gdzie zbieraliśmy opał na ognisko, które rozpaliliśmy tworząc krąg. Następnie piekliśmy kiełbaski oraz pianki, które okazały się hitem smakowym. Było super!!! Bawiliśmy się w chowanego, biegaliśmy.

Na koniec udaliśmy się do Fortu Waligóra, który dzięki Pani Uli, mogliśmy zwiedzić i poznać jego historię.

Zmęczeni, ale uśmiechnięci i zadowoleni ze wspólnie spędzonego czasu wróciliśmy do szkoły.

Uczniowie klasy IV b z wychowawczynią

Na warsztaty do Bielska...

W czerwcu uczniowie naszej szkoły – w ramach nagrody za aktywny udział w zbiórce makulatury – wybrali się do Bielska-Białej, gdzie uczestniczyli w warsztatach w BWA oraz lekcjach w Książnicy Beskidzkiej. To, czego się nauczyli już nimi zostanie, a to, co stworzyli można podziwiać poniżej. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wyprawy!