WYŚCIG Z POKOJU:)

10 października odbyła się w naszej szkole rodzinna gra rowerowa, która była jednocześnie podsumowaniem projektu DAM RADĘ jak i uroczystym otwarciem Miasteczka Ruchu Drogowego.

DZIĘKUJEMY!!! wszystkim, dzięki którym miasteczko na terenie naszej szkoły mogło postać oraz GRATULUJEMY!!! wszystkim uczestnikom gry rowerowej dobrego humoru i zaciekłej, sportowej rywalizacji.

Kamila Pawlus

images/wyscig-z-pokoju/800_IMG_20201010_091743.jpgimages/wyscig-z-pokoju/800_IMG_20201010_103237.jpgimages/wyscig-z-pokoju/800_IMG_20201010_122923.jpgimages/wyscig-z-pokoju/800_IMG_20201010_122930.jpgimages/wyscig-z-pokoju/800_IMG_20201010_123153.jpgimages/wyscig-z-pokoju/800_IMG_20201010_123242.jpgimages/wyscig-z-pokoju/800_IMG_20201010_123420.jpgimages/wyscig-z-pokoju/800_IMG_20201010_123631.jpg

Z naturą na polskim

Ostatni rozdział podręcznika dla klasy szóstej nosi tytuł „Spotkania z naturą”. Podczas lekcji zdalnych rozmawialiśmy z klasą VIa i VIb o problemach środowiska, czytając artykuły różnego typu oraz poezję traktującą o przyrodzie.

W związku ze zbliżającym się Światowym Dniem Ochrony Środowiska, który obchodzony będzie 5 czerwca, uczniowie projektowali plakaty oraz komunikaty dotyczące ochrony środowiska. Najlepszy komunikat przygotował Jan Tomiczek z klasy VIb, można będzie go przeczytać i obejrzeć, bo projekt świetny.

Dodatkowo uczniowie VIb spróbowali swych sił w pisaniu poezji. Poniżej ich utwory, myślę, że doskonali z nich poeci!

Anita Skrzypek

images/wiersze-6b-2020/640_a-w-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_j-t-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_k-m-202.pngimages/wiersze-6b-2020/640_k-s-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_l-b-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_n-o-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_o-b-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_r-k-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_t-s-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_w-k-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_w-s-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_w-w-2020.pngimages/wiersze-6b-2020/640_z-g-2020.png

images/Ochrona-srodowiska-2020/800_Agnieszka Machała.jpegimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Ania Jabłońska.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Antek Waligóra.JPGimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Antonina Setla.jpegimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Emilia Jurasz.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Filip Krajewski.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Jasiek Tomiczek.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Kacper Ehrlich.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Klaudia Michalska.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Krzysztof Słowik.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Kuba Janik.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Maciek Mazurkiewicz.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Mateusz Witos.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Michał Błażejczyk.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Michał Figura.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Milena Kasperlik.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Nina Olejnik.jpegimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Oliwier Barczyński.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Oliwka Duraj.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Robert Kasoń.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Sasza Hdanskyi.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Weronika Sokół.jpgimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Wiktoria Jurasz.jpegimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Wiktoria Pawlus.JPGimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Wiktoria Walaszek.jpegimages/Ochrona-srodowiska-2020/800_Łucja Biegun.jpeg

PRZYRODA W KLASIE PIERWSZEJ

Jednym z elementów kształcenia w edukacji wczesnoszkolnej jest poznawanie przyrody oraz kształtowanie właściwego stosunku do naturalnego środowiska. W klasie pierwszej treści przyrodnicze dotyczą  przede wszystkim zrozumienia i poszanowania świata roślin i zwierząt. Pokazując potęgę i piękno otaczającego nas świata równocześnie staramy się uczyć  odpowiedniej postawy proekologicznej, w myśl zasady:              

Człowiek, rośliny i zwierzęta stanowią cząstkę tego samego środowiska i mają w równym stopniu prawo do istnienia.

Jak realizowaliśmy te zadania w czasie nauczania zdalnego?  Czy pierwszakom udało się zostać tropicielami przyrody? I jak rodzice pomogli w przekazywaniu  wiadomości, w  angażowaniu do obserwacji przyrody i do działań na rzecz naturalnego środowiska?  Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w przygotowanej fotorelacji.

Lucyna Kurtyka

Obserwujemy i tropimy przyrodę

images/obserwujemy-1a-2020/800_1 (1).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (10).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (11).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (12).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (13).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (14).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (15).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (16).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (17).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (18).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (2).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (3).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (4).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (5).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (6).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (7).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (8).jpgimages/obserwujemy-1a-2020/800_1 (9).jpg

Woda źródłem życia

images/woda-1a-2020/800_1 (1).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (10).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (11).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (12).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (2).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (3).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (4).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (5).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (6).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (7).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (8).jpgimages/woda-1a-2020/800_1 (9).jpg

Przyroda w pracach plastycznych

images/przyroda-1a-2020/800_1.jpgimages/przyroda-1a-2020/800_10.jpgimages/przyroda-1a-2020/800_2.jpgimages/przyroda-1a-2020/800_3.jpgimages/przyroda-1a-2020/800_4.jpgimages/przyroda-1a-2020/800_5.jpgimages/przyroda-1a-2020/800_6.jpgimages/przyroda-1a-2020/800_7.jpgimages/przyroda-1a-2020/800_8.jpgimages/przyroda-1a-2020/800_9.jpg

A teraz zapraszamy do kina:)

Film 1

Film 2

Film 3